Бордюри
Ціни на бордюр залізобетонний і поребрик
Найменування | Розміри, см | Маса, т. | Ціна за од., грн. | ||
L | Н | В | |||
БР 100-20-8 | 100 | 20 | 8 | 0,040 | 140 |
БР 100-30-15 | 100 | 30 | 15 | 0,110 | 250 |
БР 100-30-18 | 100 | 30 | 18 | 0,135 | 280 |
БР 100-60-20 | 100 | 60 | 20 | 0,300 | 700 |
БР 300-30-15 | 300 | 30 | 15 | 0,330 | 980 |
БР 300-30-18 | 300 | 30 | 18 | 0,390 | 1030 |
БР 300-60-20 | 300 | 60 | 20 | 0,830 | 1820 |
БР 300-30-32 | 300 | 30 | 32 | 0,670 | 1160 |
БР 100-25-12 | 100 | 25 |
12 |
0,080 | 220 |
БР 300-45-18 | 300 | 45 | 18 | 0,580 | 1400 |
Бордюр ЗБВ поділяється на три основних види: дорожній, тротуарний та магістральний.
Дорожній бордюр незамінний при будівництві доріг. Він розділяє тротуари, автомобільні стоянки, окремі майданчики (спортивні, дитячі та інші). Тротуарний бордюр, поребрик використовують найчастіше при укладанні тротуарної плитки, гранітної бруківки, бетонної плитки біля будинку, офісу, саду та в багатьох інших місцях. Ще буває тротуарний вібропресований бордюр він за формою такий же як і залізобетонний але виготовлений за технологією вібропресування, яка полягає в тому, що вібрація бетонної суміші в прес формі проводиться під тиском на вібропресі. Магістральний бетонний бордюр відрізняється великими розмірами, великим ступенем надійності і міцності. Цей бетонний бордюр використовується при будівництві автобанів, трас, магістралей. Магістральний залізобетонний бордюр повинен бути стійким до різких перепадів температури. Термін експлуатації бордюру бетонного підвищується за рахунок використання новітніх технологій і високої якості сировини при виробництві.
Залізобетонні бордюри виготовляються відповідно до ДСТУ 23009-78. Установка залізобетонного дорожнього бордюру здійснюється за допомогою спеціальної техніки, що дає можливість досягти точного укладання бордюру, поребрика. Для укладання бордюру ЗБВ, необхідні вирівняний щебінь, бетон або пісок. Потім основа заливається розчином, далі необхідно зачекати доки він застигне, а вже потім починати укладати дорожній бордюр, поребрик. В основному, спочатку встановлюють бордюр, а потім уже укладається дорожнє покриття, що дасть для кладки покриття дороги чіткі межі і зміцнить його.